You'll be cryin' over me

Vilken kalashelg jag haft !
Vaknade upp idag och insåg att jag är så jävla glad nuförtiden.
Är otroligt tacksam att jag har så fina människor i mitt liv, ni vet ju vilka ni är ♥

Fredagen blev som så att jag jobbade mellan 8 och 13.
Sen frågade chefen om jag kunde jobba över lite, så stannade till 15.
Sen kom Oskar och hämtade upp mej efter jobbet och så drog vi en runda på Ikano.
Efter några om och men och nej och sådär så hittade vi (Oskar) nåt jag kunde ha på mej på lördagen.
Jag är inte den enklaste att shoppa med, det kan jag lova !
Anyway, blev käk på Chili oxå, väldigt nice.

Sen drog vi en sväng på Systemet oxå. Lite dricka till lördagen som inhandlades.
Åkte sen hem och tog några glas vin hemma hos Oskar. Ca tjugo i nio kom Linus för vi skulle gå på Avatar alla tre. Blev väldigt stressigt där eftersom bion började klockan nio haha !
Men vi hann, bara att jag inte hann och köpa varken varma chips eller coca cola =(

Filmen var i alla fall bra, en riktig biofilm asså.
Tror inte man kommer se den nån mer gång faktiskt, rätt så jävla lång var den ju !
Sen var Linus så snäll att jag fick skjuts hem till Mantorp, tack !

Lördagen bestod av shopping, inhandling av presenter, alkohol och mat med Milla och Nea !
Gjorde tårta och grejade här hemma innan alla skulle komma vid 18.
Kvällen blev i alla fall kalasbra. Vi hade jättekul och Oskar blev så glad för allt =)
Igår var vi bara bakis typ, usch ! Jag låg i soffan hela dagen haha.

Ska ta tag i nåt här hemma nu, kan ju börja med frukost kanske ? ;)



Oskars kalaslåda !



Drack vin, bubbel, groggar, shotar osv.. =)



Mat måste man ju ha såklart !



Den väldigt tjusiga tårtan vi gjorde till Oskar, god blev den oxå så det var ju bra !



Dansa gjorde vi me såklart, finns ju en del snygga poser man kan köra då ;)



Sen blev det Singstar oxå, Albin körde på som fan och får nog pris för bästa underhållningen haha !



Oskar och Linnea =)



Skål på den !

Finns mer bilder på Facebook om nån är nyfiken =)

Som sagt, tack alla för en toppenhelg !

Allmänt | |
Upp