Winter

Herregud!
 
Pga att vi inte har något bredband indraget i vår nya lägenhet så har jag inte orkat blogga.
Tycker synd om er alla som faktiskt går in här nån gång ibland..
Ska försöka ta tag i det igen, jag VILL blogga pga att jag älskar att skriva samt att det är så kul att gå tillbaka och läsa vad man gjort genom åren.
 
En liten update på vad som hänt sen sist då, den 16:e maj bloggade jag senast om att vi var mitt uppe i flyttpackning.
 
Vi målade i alla fall om hela lägenheten och flytten gick snabbt och smidigt tack vare alla som hjälpte till.
Det är faktiskt fortfarande en del saker som fattas, garderobsdörrar i extrarummet, nån fin lampa till hallen samt gardiner till ett rum.
Men vi kommer sakta men säkert iordning och jag älskar verkligen vårt hem!
Köpte en hel del nya möbler såklart, soffor, matbord med stolar, skrivbord, barbord med stolar osv.
Det går åt en del pengar men man måste trivas i sitt hem =)
 
Mitt vikariat på förskolan i Mjölby tog tyvärr slut den 27:e september så efter det har jag varit arbetslös men absolut inte känt mej som det.
Umgås mycket med familjen, grejar hemma, är barnvakt åt Olle osv.
Mår bra trots allt och är tacksam för allt i livet =)
 
Oskar och jag är fortfarande tillsammans ska väl tilläggas haha ;)
Blev en tripp till Kreta igen i somras, den här gången med Marcus och Sofia.
Himla härligt, Kreta är underbart !
Tur att man dokumenterat livet på instagram så man inte glömmer nåt =)
 
Det är väl det som hänt mej i alla fall. Sen har det såklart hänt saker runt omkring mej oxå.
Tilda har flyttat till hus med Olle och Oscar. Olle har hunnit bli ett år redan ! Tiden går fort =)
 
Nu är det december och julen är på intågande. Vi hade glöggmingel hemma igår, supermysigt!
Granen är på plats lixom adventsljusstakar och annat pynt.
 
Här kommer några bilder i alla fall, långt ifrån allt som hänt som sagt men jag får uppdatera er lite i taget !
 
 
Jag och mina fina systrar i somras!
 
 
Oskar och jag provar kläder till ett bröllop =)
 
 
Olle har blivit stor och busig!
 
 
Underbara (men blåsiga!) Chrissi Island som vi åkte till när vi var på Kreta.
 
 
Nya soffor! Nu är det dock rött, grått, vitt och julpyntat =)
 
 
Har självklart gjort godis och sånt som hör till.
Rocky road, smörkola, mitt julknäcke osv.
 
 
I vår hall =)
Allmänt | |
Upp