Home sweet home

Måste lätta mitt hjärta lite.
Oskar och jag vill flytta. Helst NU typ.. !
 
Vi känner inte att vi har så mycket att hämta här i Linköping längre..
Ingen av oss jobbar här längre (Oskar har fått jobb på Väderstadverken) och ingen av våra vänner bor här.
All släkt, bådas familjer och alla vänner bor antingen i Mantorp, Mjölby eller Skänninge.
Vi har inget som håller kvar oss här. Vi går aldrig ner på stan längre.
Annars var det väldigt bekvämt såklart. Man kunde ta ett glas vin och sen gå hem.
 
Har satt upp oss på massa hyreslägenheter men Oskar känner att vi lika gärna kan köpa.
Jag är lite tveksam men samtidigt har jag inget bra argument för att inte köpa.
Mitt starkaste argument är väl att jag precis sagt upp mej men det är inga problem ändå.
 
Jag hoppas att vi hittar nåt snart, känner att jag bara vill komma heeeeeeem !
Sen vet jag att det finns en hel del personer som blir glada om jag kommer hemåt =)
 
Ska förresten titta på en lägenhet i Mjölby idag, wish us luck !
Allmänt | |
Upp