Live forever

Idag har vi skrivit på papprena för den nya lägenheten !
Känns väldigt spännande men oxå lite läskigt.
Om 3 månader blir den våran, förhoppningsvis lite tidigare =)
 
I helgen hade jag mellomys med Manda, Tilda, Isa och Olle.
Vi var hemma hos Manda i Skänninge och gjorde plockmat och åt glass.
Kollade på mello såklart och hejade (och ringde och röstade) som galningar på Robin.
Kul att han vann tycker jag, han förtjänar det och han vill det verkligen så mycket !
Annars hade Ralf eller Anton gärna fått vinna för mej. Väldigt bra båda två.
 
Mitt nya jobb förresten. Himla kul måste jag säga !
Jag lagar frukost. lägger upp lunch och fixar mellis.
Emellan det leker jag med barnen eller hjälper till att klä på osv.
Mysigt med småbarn =)
Känns som jag kommer att trivas väldigt bra där.
Får se hur det blir när svärmor kommer tillbaka från sin semester nästa vecka.
Kanske inte funkar alls då ;)
Skämt åsido, kommer blir kalas !
 
 
Charkisar och massa goda ostar som Manda hade på sitt jobb.
Hemgjorda tunnbrödschips/kex och lite rökt fisk.
Smaskens !
Allmänt | |
Upp