Strangest day in my life

Lägenhetsköp och nytt jobb på samma dag !
 
Herregud, gårdagen var verkligen konstig. Men bra !
Fick ett vikariat på en förskola i Mjölby och på kvällen ringde mäklaren.
Lägenheten vi kollade på var jättefin och vi la ett bud och det accepterades !
Inflyttning blir troligtvis inte förrns om 3 månader men förhoppningsvis tidigare =)
 
Jobbet då?
Min kära svärmor tipsade om att det fanns ett vik att söka på hennes jobb så då gjorde jag det.
Har varit där idag på introduktion och det känns jättekul !
Ska vara själv i köket och fixa frukost, lunch och mellanmål.
Emellan det ska jag vara på avdelningen för dom minsta barnen och hjälpa till lite. 
Känns väldigt bra och så himla kul att få jobba med något annat !
Var bara arbetslös en vecka.. känns lite snopet måste jag säga haha.
 
I alla fall så har jag hunnit med en hel del idag.
Åkte till Mantorp tidigt och åt frukost med pappa.
Sen blev det en timmas promenad med Natta och Wille.
Efter det in till Mjölby och lunch med Milla och Sebbe. Åkte sen till förskolan vid ett.
Tillbaka till Mantorp igen och åt lite mellanmål och Tilda och Oscar.
Sen tog vi en promenad allihopa. Olle i vagnen och så Wille såklart =)

Nu väntar jag på att Oskar ska komma hit.
Vi ska åka och handla mat på City Gross.
Ikväll blir det middag med Sofia och Bodin. 
Härliga dag !
 
(Att jag håller på att bli sjuk och endast sovit 4 timmar inatt ska inte få förstöra för mej, är alldeles för glad för det =)
 
 
Olle ♥
Checka in frillan asså !
Allmänt | |
Upp