Cravings

Ni som känner mej väl vet att jag har haft många olika cravings genom åren.
Nej, man behöver ju inte vara gravid för att ha det haha !
Exempel: Coca cola, lakritspengar, kitkat, kanelbullar, saltgurka, ostkaka och så vidare..
 
Men mitt konstigaste craving (hittils i alla fall!) är just nu tror jag och det är havregrynsgröt.
Alltså ? Hade jag sagt det till mej själv för 2 år sedan hade jag skrattat.
Vet inte riktigt hur det kunde bli ett craving, har alltid hatat det förut.
Smaken, konsistensen...
 
Men så börjar man jobba på förskola där det serveras just sån gröt (av mej) två dagar i veckan och då var det bara att prova igen.
Och jag älskade det haha ! Så puckat..
Det ska vara äpplemos på och mjölk till men det funkar med hallonsylt i värsta fall ;)
Skadar ju inte att det är typ det enklaste man kan göra till lunch samt att det går så fort.
Perfekt för mej som hatar att laga mat åt mej själv =)
Ska tillägga att jag aldrig gillat äpplemos förut heller, vad händer med mej ?
 
Så, där har ni det. Mitt senaste, och konstigaste, craving !
 
 
 
Allmänt | |
Upp