Glossybox

Kolla in den fina vågen jag fick av Oskar i present !
Älskar att den har lite retrostil, skulle lika gärna kunna vara
ett lopppisfynd från USA ;)
 
En annan rolig grej jag fick av Oskar var ett abonnemang på Glossybox.
Ska få min första box snart och det ska bli spännande att se om det är något att ha.
Jag älskar att prova nya produkter och är inte direkt färst vid något särskilt märke förutom Clinique.
 
Ni som inte vet vad Glossybox är kan ju gå in och läsa på deras hemsida men det funkar i alla fall så att du får hem en box varje månad med olika skönhetsprodukter.
Du fyller i dina uppgifter och får då lite anpassat efter din hudtyp och dina önskemål.
 
Kommer definitivt att betygsätta det när boxen kommer =)
 
 
Bilden är lånad från Bagaren och kockens hemsida då jag även packat ned denna present =)
Allmänt | |
Upp