Hey Ho

Jag har ju hunnit med att fira min 24:e födelsedag oxå !
Herregud vad gammal man börjar bli.. Insåg det på ett konstigt sätt när jag räknade bakåt till då jag hade min första fylla. Gissa när det var ?
TIO ÅR SEN ! 
Asså, inte okej att det är så längesen. Jag kan lixom inte acceptera det.
För tio år sen satt jag där på en säng och drack vaniljvodka med coca cola.
Oh jesus !
 
Det jag egentligen skulle säga var ju att min födelsedag var supernice !
Firades av både familj, släkt och vänner. Mycket fika bjöd jag på, hade ju bakat i flera veckor innnan haha !
 
Fick så mycket fina presenter så det är inte klokt.
Har tyvärr packat ner alltihopa då det kändes dumt att fylla på skåp och sånt med nya saker inför en stundande flytt =)
Men kan visa lite ändå, fick mycket från Leilas General Store t.ex.
Fick oxå en superfin köksvåg av Oskar.
Lite retrokänsla ni vet, passar bra ihop med min framtida Kitchen Aid haha !
 
 
Slickepott skålad - Pistage
 
Bakplåt 35 x 25 cm
Omelettpanna - Ljusblå 20 cm
 
Sugrör - Babyblå
 
Brödgaller
 
Emaljskål - Rosa 14 cm
 
Slickepott, bakplåt, omelettpanna, sugrör, brödgaller och skål.
Allt från Leilas general store !
Allmänt | |
Upp