Let's dance our tears away

Hello !
Idag har varit skönaste dagen hittils i år tror jag. Vädervis alltså =)
Har jobbat idag såklart men har hunnit med att vara ute nästan hela dagen.
Så skönt, satt i en solstol på lucnhrasten och stekte. Härligt !
 
Nu sitter jag i Mantorp. Mamma ska ha kryddparty här ikväll.
Åker hem sen igen, bor i Linköping denna vecka.
Imorgon blir det jobb igen och sen är jag ledig på torsdag som så många andra.
Tänkte dock jobba klämfredagen, vill inte slösa semesterdagar nu.
Sparar till sommaren =)
På kvällen på fredag åker vi till torpet där hela familjen redan befinner sej då.
Stannar till lördag eller söndag. Ska bli skönt, hoppas på bra väder !
 
Måste börja packa snart oxå !
Jag önskar att det var en resa jag skulle packa till men nej, menade flyttpacka..
Äsch, det är inte så jobbigt.
Kan tycka att det är skönt att rensa och sånt ibland.
 
Kolla in stora killen som sitter själv nu, moster blir så stolt ♥
 
Allmänt | |
Upp