Summer feelings is yet to come

I helgen var vi i stugan och det var så härligt !
God mat, fika, promenad, mys med Olle och stek i solen.
Början till ett staket lyckades grabbarna fixa oxå, snart kan vi släppa både hund och barn fria haha !
Mår alltid så bra när hela familjen är samlad =)
Dessutom firade vi mamma med tårta att hon fått nytt jobb !
 
Förra onsdagen hade vi gänget här på middag.
Vi bjöd på grillat kött och gino till efterrätt. Mumsigt som bara den.
Dessutom hade Oskar köpt en 1 ½ liters Periquita som vi delade på, herregud vilken stor flaska vin alltså !
 
Vi har börjat packa lite inför flytten också men det går långsamt.
Kommer inte riktigt till skott känner jag..
Idag är jag hemma från jobbet (och var även det igår) så jag kanske orkar greja lite idag.
Tror jag åkt på nån form av magsjuka, inte så kul men det börjar bli bättre i alla fall.
 
Anyway, här kommer bilder =)
 


Värmde banan, ananas, jordgubbar och kiwi i ugnen en stund.
Sen strödde jag på riven vit choklad (man kan ha kokos på om man vill oxå) och brände av den med brulébrännaren. Serveras med vaniljglass !
 
 
Olle öppnar paket i stugan, han fick ett par blåa shorts av mej =)
 
 
 
 
Den vita timmerväggen i matrummet i stugan fick äntligen lite sällskap.
Gamla, stora spikar och några ljuslyktor piffade upp =)
 
Allmänt | |
Upp